miercuri, 24 octombrie 2018

Al iubirii mele prizonier

De nu te-aș avea, te-aș crea,
Te-aș modela cum sufletu-mi ar vrea,
Pe inimă mi-aș tatua numele tău,
Să fii o parte din mine mereu.

De-ai fi copac, te-aș îmbrăca-n lumină,
Ți-aș pune Apă Vie la rădăcină,
Ai sta într-o grădină ca-n povești
De-aș ști că astăzi mă iubești 
Mai mult ca ieri.

Un simplu soldat dacă ai fi
Cu tine aș fugi spre miazăzi,
Te-aș dezarma în fiecare noapte,
Ți-aș face o cetate din pietre sidefate;

Când ar tuna și-ar fulgera 
Te-aș baricada în casa mea,
Nu te-aș lăsa singur nicio secundă,
Universul ar abunda de fericire
Dacă mi-ai dărui necontenit iubire.

De nu ne-am pierde timpul 
Cu vorbe multe goale
În toamnele infernale 
Când ploile cad agale peste noi,
Pașii nu ni s-ar mai împotmoli-n noroi,
Am birui furtunile ca doi eroi.

De mi-ai aduce-n dar raze de soare
De pe fruntea mea 
N-ar mai curge sudoare,
Aș trece mai ușor 
Peste-ale îndoielilor hotare.

De n-ar fi distanța atât de mare 
De la mine pân' la tine,
Nu m-aș mai lovi de zidurile înalte 
Clădite din suspine,
Dar știi că iarna vine pe negândite, 
Nu vreau ca zăpezile și viscolele crunte
Să facă parte din povestea mea.

Dacă tu n-ai exista 
N-ar exista nici focul ce arde neîncetat
În sufletu-mi imaculat,
Te iubesc cu-adevărat,
Faci parte din poemu-mi preferat.

De nu te-aș avea, te-aș crea
Din lut sau din fier,
Ți-aș da și Luna de pe cer
Doar ca să rămâi al iubirii mele prizonier.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu