miercuri, 31 octombrie 2018

În șase minute

A apărut soarele pe strada mea
Când ți-am văzut privirea senină
Alunecând pe trupul meu;
Erai frumos ca un zeu din Olimp,
M-ai întrebat dacă vreau să mă plimb
Cu picioarele goale prin iarba moale
Din curtea casei tale...
Știind că florile de pe câmpii s-au uscat,
Bineînțeles, am acceptat pe dat';
Armate de fiori m-au invadat,
Un foc puternic s-a aprins îndat'.
A apărut o rază de lumină
Care-a trezit din somn a mea inimă,
Iubirea m-a învăluit
În voalu-i lung roșu de mătase,
În șase minute m-ai cucerit;
Ți-am spus "Bine ai venit în viața mea!
Liniștea s-a așternut în sufletu-mi răvășit
Ce-a fost cândva doar un bolnav închipuit,
Norii negri s-au risipit,
În visele mele nu mai există asfințit.
Mi te-am zidit în mine
Ca pe un stâlp de susținere
Pentru zilele furtunoase,
Am aruncat merele găunoase
Din livezile-mi nu prea mănoase.
De dragul tău, am renunțat la ego-ul meu,
M-am lepădat de anumite obiceiuri,
Acum scriu cu cerneluri fermecate
Versuri minunate pe care ți le dedic;
Mă implic cu totul în orice fac,
Am ac de cojocul tristeții
Când roua din zori mângâie ai tăi ochișori.
Mi te-am pictat iubite în culori sublime,
Faci parte din mine, din Universul meu,
Ești daru-mi hărăzit de Dumnezeu.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu