luni, 22 octombrie 2018

Apă și Foc

Dac-aș putea întoarce timpul înapoi,
Aș arunca tristețea la gunoi,
Aș pune la loc de cinste cuvântul "noi",
Aș împărți totul la doi.

Dac-aș putea aduce primăvara înapoi 
Aș face o grădină cu copaci de soi,
Pe ramuri de speranțe, zeci de pițigoi 
Ar cânta din zori până în seară.

De-aș face să răsară soarele pe strada ta
Poate că mi-ai sta alăturea o veșnicie,
Căci nu există bucurie în inima-mi pustie
Când nu ești tu.

De-ai spune "Nu" uitării în pragul verii
Când norii se risipesc și bolta-i senină,
Aș sta de pază zi-lumină la Poarta Iubirii,
Cheia Fericirii n-ar mai rugini,
Florile nu s-ar mai ofili, Pământul ar fi Rai;

Dac-ai putea să stai mai mult
În preajma mea,
Dumnezeu ne-ar da mai mult noroc,
Căci știe că iubirea noastră nu-i un joc;
Eu sunt o apă lină, tu ești năvalnic foc,
Îmi pârjolești sufletul din loc în loc,
Dar ca un fir verde de busuioc
N-am să mă usuc deloc
Pentru că te iubesc cum n-am iubit,
Faci parte din povestea-mi fără de sfârșit.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Poeme și Dileme 














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu