marți, 4 septembrie 2018

Vindecă-mă... !

Vindecă-mă de iubirea ta
Ca de o boală grea 
Ce mi-a intrat în sânge,
Cerul e trist în fiecare dimineață,
Ninge cu fulgi mari de gheață,
Raza-mi de speranță a dispărut în ceață,
Nu te pot atinge, nu te pot vedea...

Vindecă-mi inima,
Scoate săgeata lui Eros din ea,
Lasă-mi sufletul în pace,
Nu mă ține ca pe ace!

Vindecă-mi buzele uscate
Cu balsamul buzelor tale catifelate
Petale parfumate de trandafiri,
Nu mă pierde printre amintiri!

Vindecă-mă de-al tău dor,
Vino în pas alergător 
În Grădina Bucuriilor
Când pomii sunt în floare,
Lasă fluturii să zboare,
S-ajungă iubirea mea 
Direct în inima ta!

Vindecă-mă de tristețe,
Ca să ajung cu bine la bătrânețe,
Nu vreau averi
Care pot deveni poveri,
Vreau iubire pură, fără măsură,
Și aer curat...

Vindecă-mă ca un doctor adevărat,
Vreau să-ți fiu pacientă 
Pe timp nelimitat,
Tratează-mă cu respect și cu iubire,
Oblojește-mi rănile din piept,
Dă-mi o pastilă de fericire!

Autor - Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu