marți, 4 septembrie 2018

Am să fug...

Am să fug cu tine-n lume
Când Marea Tristeții va face spume,
Am să-ți spun adesea glume și povești,
Tu ai să-mi spui mereu că mă iubești;

Am să fug de ghinioane,
Am să înalț lampioane,
Când cerul va fi senin
Un pahar dulce de vin voi închina 
În cinstea ta și a mea;

Am să fug de singurătate,
De minciuni, de nedreptate,
Am să te iubesc până la moarte
Și dincolo de ea…

Am să fug de lumea rea,
De oamenii pe care-i macină invidia,
Cortina neagră a nefericirii 
Niciodat’ nu va cădea 
Pe umerii destinelor noastre;

Vom fi ca două 
Astre strălucitoare
De pe întinsa zare,
Inima-ți iubitoare 
Va fi legată de inima-mi mare
Cu funii invizibile roșii;

Când vor cânta în zori cocoșii, 
Buzele-ți moi, roșii, 
Vor săruta buzele-mi catifelate,
În brațele-ți calde voi sta 
Cum am stat nouă luni 
În pântecul mamei mele;

Când ploile toamnelor vor cădea 
Din cerul plumburiu de catifea 
Degetele-ți fine mă vor mângâia,
Cu drag te voi îmbrățișa;

Când se va aprinde al iubirii foc
Timpul se va opri în loc,
Se va topi orice bloc de gheață, 
Vom sta față în față cu fericirea,
Dezamăgirea va rămâne 
Un cuvânt simplu, urât,
Care va fi dus departe, 
Pe aripi de vânt.

Autor - Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu