vineri, 14 septembrie 2018

Toamna iubirii

În noaptea aceasta crudă de toamnă 
Fă-mă să uit că sunt o doamnă,
Prefă-te că ești un adolescent,
Aprinde becul cu filament din inima mea,
Lasă dragostea să ne înconjoare,
Să ne prindă-n plasa-i mare.

În zilelele urâte, fără soare,
Când ploaia ne va bate tare în ferești,
Să-ți amintești de roua din zori,
De primăverile cu cer fără nori,
Să nu lași fluturii fericirii noastre 
Să zboare,
Să pui hotare între noi și lumea toată,
Doar tu să beneficiezi 
De dragostea-mi curată.

În toamna aceasta ruginie,
Aprinde o făclie în numele iubirii,
Fă-mi covoare din frunze de nuc 
Ca să nu mă usuc pe picioare 
Când ești la mare depărtare de casă,
Lasă-mi un trandafir roșu pe masă 
Să-i simt parfumul suav 
Când dorul de tine pe umeri mă apasă.

În sunete magice de acordeon
Leagă-te de mine cu un cordon,
Nu rupe săgeata lui Cupidon,
Fii gentilom, poartă-te cu mănuși,
Intră în viața mea pe ce uși vrei tu,
Nu-mi răni sufletul, nici inima,
Fă din noaptea aceasta grea
O noapte de vis,
Du-mă pe aripi de iubire direct în Paradis.


 Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Poeme și Dileme 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu