vineri, 14 septembrie 2018

Scrisoarea mea

Scrisoarea mea are adresă,
Timbru, și unic destinatar,
Dar nu poate fi pusă pe cântar 
Căci e prea grea, 
Are tone de iubire în ea.

Scrisoarea mea nevinovată 
E scrisă cu cerneală fermecată
În noaptea minunată 
Când cireșii-au înflorit,
Lumânările-mi albe și roșii 
Au ars până s-au topit,
Apoi s-au contopit
Cu albastrul infinit 
Al unui fior de dor;

Scrisoarea mea de amor
E pusă la loc de frunte 
Pe piscul celui mai înalt munte,
Cuvintele duioase ies la lumină 
În fiecare dimineață senină 
Și-n fiecare noapte de vis;

Rândurile pe care cu drag le-am scris 
Sunt doar pentru tine, 
Sufletul meu pereche,
Mi-am pus busuioc în păr 
Și după ureche,
Ca într-o poveste veche
Despre un El și o Ea,
Ți-am dăruit inima mea
Ca să nu mă poți uita.

Sper ca scrisoarea aceasta 
Să te facă fericit, dragul meu iubit,
N-am obosit să sper 
Că în curând vom fi împreună,
Căci ne iubim de pe pământ 
Până dincolo de lună;

N-a existat, nu va exista minciună,
Nu vor fi războaie între noi,
Oricum, suntem doi eroi,
Când sunt ploi, furtuni sau uragane,
Nu ne folosim de topoare, 
Nici de iatagane, 
Iubirea ne este scut, 
Ne apără de tot ce e urât.

Azi, m-am hotărât: De mâine 
Am să îți mulțumesc în fiecare clipă,
Datorită ție, simt că trăiesc, 
Sunt fericită, pot să zâmbesc,
Te iubesc mai mult 
Decât îți poți imagina,
Doar pentru tine-mi bate inima;

Aș vrea ca scrisoarea mea 
Să fie balsam pentru inima ta,
Ca frunza binefăcătoare de finic
Din poezia-mi colorată 
Pe care din suflet ți-o dedic.

Te îmbrățișez din depărtare, 
Îți pun un pupic mare pe plic
Alături de o rază de stea.
Semnez cu toată dragostea, 
Eu, iubita ta!


Autor - Crisastemis 
Din Volumul - Poeme și Dileme























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu