luni, 24 septembrie 2018

Pe un mal de timp uitat

Azi noapte am visat 
Că eram pe-un mal de timp uitat,
Cu pași repezi, de mine te-ai apropiat,
M-ai luat timid de mână 
Și mi-ai spus: Ce vreme bună de iubit!
Soarele plecase demult spre asfințit,
Ți-am zâmbit, asta însemnând:
Bine ai venit în viața mea!

Fericirea s-a instalat 
Pe-acel mal de timp uitat
Pe fiecare metru pătrat,
Valul iubirii ne-a luat
Dar nu ne-am scufundat 
Într-o mare de tăcere;
Ne-am dezbrăcat de emoții 
Și ne-am sărutat, ca altădat',
Mi-am adus aminte 
Că te-am mai visat, dar nu o dat',
Ci de mai multe ori...

M-am trezit în zori 
Cu inima-mi plină de fiori
Într-un univers plin de culori, 
Ți-am spus: Bună dimineața,
Ce frumoasă este viața 
Când ești fericit!
Mi-ai zâmbit, și soarele a răsărit.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Poeme și Dileme


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu