vineri, 21 septembrie 2018

Octombrie trist

Se-apropie octombrie cu brumă, 
Cu nori de humă și de pluș,
Voi agăța tristețea de un arcuș de vioară,
Mă voi plimba seară de seară prin oraș 
În căutarea zâmbetului tău gingaș;
Cântece de greierași parcă aud
Când calc pe covorul ud din frunze uscate;
A plouat noapte de noapte,
Pe străzile alăturate 
Copacii dezbrăcați suferă în tăcere,
Parcă cerșesc o blândă mângâiere 
De la soare; Mă doare inima când văd 
Prea mult prăpăd în jurul meu,
Mi-e greu să cred 
Că am să merg curând 
Pe covoare din petale de flori, 
De când nu te-am văzut 
Au trecut primăveri și veri,
Speranțele-au plecat pe drumuri 
Care duc spre nicăieri,
Ziua de ieri, e ca cea de azi,
Nu știu mâine ce va urma,
Dar știu că toamna a venit 
Cu pași repezi de la Răsărit,
Un asfințit făr' de sfârșit îmi va părea
Fără tine viața mea.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Poeme și Dileme


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu