joi, 20 septembrie 2018

Trandafirul fără spini

Trandafir roșu ca un rubin,
Parfumul tău este sublim,
Te pun pe perna-mi moale
Seară de seară, 
Ca să adorm cu gândul
La înmiresmata primăvară.

Cu buzele-mi catifelate
Îți sărut petalele delicate
În fiecare albă
Sau albastră noapte,
Din tot sufletul te iubesc,
Nicicând n-am să te rănesc,
Știi cât de mult te prețuiesc.

De când nu mai ai spini,
Te-am luat dintre străini,
Te-am ținut departe 
De oamenii haini,
Ești al meu, îmi aparții,
Voi avea grijă de tine
Căci în fiecare zi 
Îmi umpli inima de bucurii.

Chiar dacă ai sa te usuci cândva,
În groapa uitării nu te voi arunca,
Te voi păstra între coperțile
Cărții mele de căpătâi,
N-am să te las pe mâna nimănui.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme și Dileme 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu