sâmbătă, 22 septembrie 2018

Magia iubirii

Iubirea ta, și-a pus amprenta 
Pe inima și pe sufletul meu,
Buzele-ți dulci ca mierea 
Și-au pus pecetea pe buzele-mi 
Cândva amare ca fierea,
Parfumul tău seducător 
Cu aromă intensă de amor 
Mă scoate tot mereu din minți;

Ochii tăi cuminți parcă sunt două stele
Care se-aprind în clipele cele mai grele,
Când mă privești, îmi dai aripi îngerești,
Pot să zbor deasupra norilor,
S-ajung în Slăvile cerești;

În brațele-ți iubitoare 
Aș sta o veșnicie, 
În fiecare noapte de primăvară 
Ți-aș pune sub pernă busuioc,
Flori de salcâm și de iasomie
Ca dimineața când te trezești 
Să-mi spui că mă iubești 
Până la Infinit,
Că sunt tot ce ți-ai  dorit;

De ți-ai uni viața cu viața mea,
În fiecare vară am naviga 
Pe mări de smarald,
La pieptu-ți cald m-aș cuibări
Ca la sânul mamei mele,
Ca să mă prindă iernile la adăpost;
Mi-aș face-un rost pe-această lume 
Doar de-aș purta al tău nume,
Am trăi ca-n basmele cu zâne, 
În toamnele cu brume, am culege via,
Ne-am bucura de magia iubirii 
Pe termen nelimitat;

De mi-ai fi bărbat, de ți-aș fi nevastă,
Marea Fericirii n-ar mai fi albastră,
Ar avea sute de culori 
Din cauza zecilor de fiori 
Pe care i-am simți zi de zi,
Iubirea noastră ar înflori în fiecare clipă,
Am pluti pe-aceeași aripă de înger,
Nu te-ai mai simți atât de singur 
Într-o lume atât de mare;

De te-ai urca în barca-mi de salvare 
Lacrimile-ți pline de sare
S-ar preface-n lacrimi de bucurie,
Am avea șanse în plus la nemurire 
Ți-aș dărui iubire necontenită 
Din inima-mi neprihănită
Din care n-am să te scot nicicând,
Iubitul meu cu suflet blând.

💋Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Poeme și Dileme




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu