joi, 13 septembrie 2018

Iubire, icoana mea

De tine nu mă mai tem,
Nu te alung, te chem în viața mea
Floare candidă de nu-mă-uita,
Lună de porțelan care răsare
În nopțile dulci sau amare
Pe cerul speranțelor mele;

Iubire, șirag de mărgele 
Făcut din lacrimi sidefii,
Te-am căutat pe cărări pustii 
În toamnele reci cu ploi albastre,
Pe mările-ți vaste am navigat 
Când Eros mi-a furat inima
Și a pus-o în palma ta;

Iubire, balsam pentru orice boală grea,
Cântec lin de vioară, 
Parfum de primăvară, briză caldă de vară,
Livadă cu poame fermecate,
Oază de fericire și de libertate;

Ești ca o podoabă de preț,
Numele ți-e scris cu litere de aur
Pe-al timpului letopiseț, 
De când te-am aflat
Ți-am fost cel mai devotat soldat,
M-am războit cu lumea toată 
Pentru o clipă minunată 
Petrecută-n compania ta;

Iubire, icoana mea,
Doar tu mă poți îngenunchea,
Ție mă închin când suspin de dor,
Ești apa rece de izvor din care beau 
Când stau la cumpănă de gânduri, 
Îți scriu zeci, sute de rânduri 
Când sufletul mi-e trist,
Rezist multor ispite de dragul tău, 
Dar sfânt de la Dumnezeu;

Tu faci parte din mine,
Circuli prin arterele-mi fine,
Te plimbi prin mintea mea 
Ca pe Autostrada Soarelui
Când nimănui nu-i pasă de tine,
Ești firul roșu de care atârnă viața mea,
Lumina de la orice capăt de tunel,
Firicel verde de busuioc plin de noroc. 

De tine nu mă mai tem,
Ești Muza fiecărui poem pe care îl scriu 
Când fluturele liliachiu al singurătății 
Zboară pe pereții casei mele,
Ești ca o ploaie de stele 
Care-mi inundă Universul
Când versul colorat se-așterne 
Pe coala-mi albă de hârtie,
Iubire, spic galben de grâu de pe câmpie,
Buchet de iasomie din Grădina Raiului,
Pasărea Paradisului meu,
Te voi purta mereu în inima mea
Căci pentru tine bate ea!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme și Dileme












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu