sâmbătă, 15 septembrie 2018

Aripi albe

Dezbracă-mă de mantia durerii
În toamna aceasta păcătoasă, 
Pune-ți inima pe masă 
Ca să-mi pun sufletul pe tavă,
Adu-mi o picătură de otravă 
Să ucid tăcerea dintre noi,
Pune-mi pe umeri 
Aripi albe de porumbei
Să pot să zbor deasupra norilor.

Alungă-mi gândurile negre 
Care m-au invadat,
Ia-mă de pe terenul minat pe care stau
Când beau apă chioară 
Ca să nu mă doară 
Rănile vechi, care sunt deschise 
Din cauza ferestrelor închise spre viitor.

Adu-mi iubite și-un măr, 
Dar nu pe cel al discordiei,
Vino să mă iei din lumea mea,
Să cadă cortina peste viața-mi grea, 
Vreau o nouă viață plină de speranță;
Îmi doresc iubire și fericire, 
Nu bani sau averi, 
Nu vreau să merg 
Pe drumuri spre nicăieri,
Nici să car după mine sute de poveri.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Poeme și Dileme


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu