luni, 3 septembrie 2018

Renunțare

În toamnele triste de ieri
Lăsat-am poveri și doruri grele,
Lacrimi de stele, șiraguri de mărgele;

În iernile de groază
Am stat de pază la Ușa Iubirii,
Să nu-mi fure nimeni Cheia Fericirii;

În primăverile însorite
Am mers pe drumuri bătătorite
De la Răsărit până la Asfințit
Căutând iubirea care ne-a unit;

În verile toride am călătorit
Cu Trenul Speranțelor până la Zenit,
Am traversat mări și țări
Având ca antemergători
Zeci de pescăruși și de cocori;

În zilele frumoase de-altădat’
M-am cățărat pe muntele cel mai înalt
De pe tărâmul fermecat al dragostei;

Parfumul florilor de tei
Mi-a fost alinare în anii grei,
I-am dedicat zeci de poeme lui Amor
Ca să alung fiecare nor
Din al vieții mele decor.

În pagini de povești în grabă scrise
Am mers pe poteci de vise
Cu tâmplele ninse,
Cu pleoapele întredeschise
Sperând la un viitor cu tine,
Cât mai luminos;

Dumnezeu m-a ridicat de jos
Și mă va ridica
De fiecare dată când voi cădea,
Tot El mă va ajuta
Să trec peste orice obstacol
Care-ar putea apărea în calea mea;

Ceața dezamăgirii curând va dispărea,
Furtunile de demult
Se vor preface-n pulberi de pământ,
Al iubirii noastre jurământ
Nu se va dezlega nicicând.

În brațele timpului trecut
Lăsat-am tot ce m-a durut,
Inima-mi bate tare din dragoste mare,
Tu ești răsăritul meu de soare,
Cărare dreaptă spre Infinit,
Dragul meu iubit.

Autor - Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu