marți, 14 august 2018

Până la plus infinit

Dincolo de Virtual și de Paranormal,
Dincolo de vise, de real sau ireal,
Ești tu, bărbatul ideal, frumos, pasional, 
Tandru, sufletist, jovial.

Dincolo de emoticoane,
Sunt milioane de fiori
Pe care îi simțim în zori 
Sau pe înserat,
Sufletul meu ți-e subjugat,
Iubirea ta îmi e stăpână.

Dincolo de cuvinte, 
Sunt sentimente, emoții, 
Mii de senzații de neuitat,
Pe care le trăiesc la maxim
Cu tine, al inimii mele împărat.

Te iubesc până la plus infinit,
Eșți tot ce mi-am dorit și îmi doresc,
N-am să te părăsesc niciodată,
Datorită ție viața-mi e minunată.


De când ne-am cunoscut
Sunt fericită în fiecare minut,
Drumul iubirii, străbătut de noi,
E drum cu sens unic,
Căci nu ne vom întoarce înapoi;

Vom merge înainte, împreună,
Vom evita orice furtună,
Ne vom iubi, până la Lună,
Până dincolo de Soare,
Iubirea noastră va fi nemuritoare.



Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu