marți, 14 august 2018

Întotdeauna necondiționat

Când îți simt respirația, 
Îmi bate tare inima,
Când gura ta dulce 
Se lipește de gura mea,
Mă simt în al nouălea cer.

Aș vrea să nu existe grănicer 
La Hotarele iubirii
Să pot să vin când vreau eu 
Pe tărâmul tău minunat,
Să ne iubim ca în povești, 
Să ne plimbăm în calești de aur,
Purtând iubirea-n suflete 
Ca pe un tezaur.

Ți-am împletit o cunună 
Din frunze verzi de laur,
Frumosule, cu ascendent în Zodia Taur,
Căci nu ești rău, nici încăpățânat,
Ești un gentleman adevărat;

Ai sufletul curat și inima bună,
Din ochii tăi luminoși 
Sar zeci de scântei 
Care ajung în inima-mi 
Nebună de iubire,
Mă cucerești pe loc 
Doar cu o singură privire;
Nu vreau izbăvire din capcana 
Pe care mi-ai întins-o mai demult,
Vreau să rămânem împreună
Pe termen cât mai lung.

Nu îmi ajung cuvintele 
Să-i mulțumesc lui Dumnezeu 
Că te-a creat, că mi te-a dat 
Ca pe un dar binecuvântat,
Te-am iubit neîncetat,
Te voi iubi întotdeauna necondiționat.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu