luni, 13 august 2018

Nu vreau...

Nu vreau să stau pe un teren minat, 
Nici să locuiesc în vreun palat,
Vreau să fie adevărat tot ce am visat,
Oricum, am încheiat socotelile 
Cu nefericirea
De când a apărut iubirea în calea mea.

Nu vreau să mă mai doară inima
Când mă uit la poza ta,
Vreau să stau bine pe linia de plutire, 
N-am să mă mai gândesc la despărțire 
Când pașii mi se vor îndrepta 
Spre o cărare 
Ce nu se va intersecta cu a ta.

Nu vreau să am sufletul zbuciumat, 
Nici să alunec pe vreo anumită pantă,
Voi fi deosebit de elegantă,
Căci de curând m-ai invitat 
La cel mai frumos Bal mascat.

Nu vreau să fiu Cenușăreasa 
Care a dansat 
Cu prințul adorat de lumea toată 
Din povestea minunată 
Care a înconjurat pământul;

Vreau să ascult cum bate vântul,
Să văd cum se risipesc norii 
Când zboară cocorii pe albastra zare,
Vreau să culeg iubirea ca pe o floare 
Din grădina inimii tale
Când soarele se oglindește în mare.

Nu vreau să mai plâng de dor,
Vreau să se topească zăpezile 
De pe piscurile munților,
Să dispară tristețea ca un fum
Când folosim parfum de trandafiri;

Nu vreau să te mai miri
Când îți spun că te iubesc,
Cu tine-adorm în gând și mă trezesc 
Super fericită în fiecare zi,
Ai fost și ești, vei fi iubirea vieții mele, 
Cu tine nimeni nu se poate compara,
Am fost și sunt, voi fi doar a ta!


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu