luni, 13 august 2018

Je t’aime

Nu mă tem de nimeni, de nimic,
Nu vreau să contrazic soarta
Nici să-mi pedepsesc inima 
Care doar pe tine te vrea;
Ești ca o rază caldă de soare
Care mă însoțește în amiaza mare
Până la margini de hotare,
Te simt în fiecare colț al sufletului meu;

Je t’aime… până la Dumnezeu,
Mai presus de cuvinte, de simțăminte,
Când mă săruți,ajung în al nouălea cer,
Timpul iubirii noastre nu este efemer,
Drumul spre Paradis 
Este non-stop deschis
De când Focul dorințelor 
S-a reaprins în noi.

Je t’aime... Vreau să fim în tandem, 
Să ne iubim în stil Clasic și Modern.
În clipele amare, 
Mi-ar plăcea să-mi fii barcă de salvare,
Să pot trece peste orice durere mare,
Nu vreau să mă topesc pe picioare
Ca o lumânare, de dorul tău, 
Candidă floare,
Eu n-am pereche, tu n-ai asemănare, 
Suntem ca două pietre nestemate, rare.

Je t’aime, 
Când nu ești lângă mine, 
Cu sufletul te chem,
Îți scriu noapte de noapte câte un poem 
Ca să te îndemn să-mi dai un semn,
Să știu că ești bine;
Mă gândesc numai la tine,
Doar știi că te ador,
Tu ești ceasul meu deșteptător,
Mă iei din lumea tăcută a viselor
Când se sting luminile stelelor,
Pui pe Lanțul amintirilor 
În fiecare zi câte o za
Ca să nu te pot uita...Tic-tac, tic-tac, 
Nu am nicio cale de atac,
Dezarmez mereu în fața ta, iubirea mea.

Je t’aime, 
Declar solemn în fața tuturor:
Te voi iubi pân-am să mor!
Ești ca un semafor 
Ce nu se strică niciodată,
Când văd culoarea verde 
Și privirea-ți înflăcărată 
Îți sar în brațe de îndată,
Deschid fiecare poartă încuiată,
Las ferestrele deschise 
În cămările ascunse ale inimii mele,
Iubirea-mi năucitoare 
Se mută în inima ta mare;

Povestea noastră nemuritoare
E scrisă-n Cartea Vieții cu litere de aur,
Numele tău e tatuat pe sufletul meu,
Frumosule cu chip de zeu,
Niciun preot, niciun arhiereu 
Nu va putea dezlega Jurământul iubirii, 
Făcut de amândoi demult, în Era Fericirii.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu