vineri, 24 august 2018

Nu există...

Pe cerul albastru de catifea
Nu există stea care să nu plângă
În noaptea lungă dintre ani,
Nu există bani cu care să poți cumpăra
O iubire adevărată dintr-o inimă curată.

Nu există distanță prea mare până la tine,
Chiar dacă nu ești lângă mine acum,
Fiecare drum pe care merg eu
Se va intersecta cândva cu drumul tău,
Tu ești Centrul lumii, Universul meu;

Nu există cineva
Cu care să te pot compara,
Tu ești minunea mea,
Splendoare rară, parfum de primăvară,
Tu faci să răsară soarele
În fiecare zi pe Strada Fericirii,
Razele iubirii tale îmi încălzesc inima
Când ninge cu flori de gheață
Peste câte o prefață de carte
Din care tu faci parte.

Nu există iubire mai mare ca a mea
În inimioara altcuiva,
Tu ești liniștea care răzbate
De dincolo de ușile blindate ale durerii
Când vântul tristeții îmi bate în ferești,
Sufletul tău e perechea sufletului meu,
De-aceea te voi iubi mereu
Dar sfânt de la Dumnezeu.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu