miercuri, 22 august 2018

Dragul meu iubit

Nu vreau averi, nici poveri,
Vreau sărutări și mângâieri,
N-am nevoie de suferințe, nici de dureri, 
Nu vreau să escaladez munți de tăceri, 
Nici să merg pe drumuri spre nicăieri,
Vreau să simt adieri de zefir, 
Să pun petale roșii de trandafir în calea ta,
Căci strălucești mai mult decât o stea;

Cere-mi mâna!  Oricum, mi-ai furat inima,
Vreau să fiu mireasa ta, 
Să fim împreună în viața aceasta,
Și-n viețile care vor urma.
Când va veni iarna grea
Vom evada de pe pământ,
Ne vom muta pe Planeta Iubirii,
Vom locui pe Strada Nemuririi.

Gândește-te la mine
Când te trezești în zori,
Pictează-mă în inima ta
Cu cele mai frumoase culori,
Îmbracă-mă în versuri albe, 
Fă-mi o coroniță din flori...
Mii de fiori îmi dai 
Când stai pe gânduri,
Îmi tulburi apele când mă privești,
Știu că mă dorești 
Cum te doresc și eu, prințul meu;
Vreau să fiu parfumul tău de fericire,
Să-ți dăruiesc iubire pe timp nelimitat
Căci sufletul ți-e imaculat,
Ești așa cum te-am visat,
Tandru, galant, deosebit de șarmant;

Nu pot, nu vreau să iubesc pe-altcineva,
Tu ești oaza de bucurie 
Din care se adapă inima mea 
Atunci când e însetată de dor,
Ești poartă deschisă spre viitor,
Frumosul meu conchistador;
M-ai cucerit de la-nceput 
C-un zâmbet și cu un cuvânt, 
De când mi-ai spus Hello,
Mi-am luat adio de la singurătate;

Nu vreau averi, nici pietre nestemate,
Te vreau pe tine, 
Rază de soare, de libertate.
De nu te-aș avea, te-aș crea,
Te-aș introduce în fiecare 
Poveste de-a mea,
Ai fi eroul principal,
Bărbat fermecător, ideal;

Nu vreau altceva decât iubirea ta
Dulce ca mierea, 
Ce-mi dă puterea de a visa,
Fără tine n-aș putea trăi,
Mi-ar fi zilele pustii și nopțile calvar,
Tu ești piatra de hotar 
Pe care s-a clădit întregul meu Univers;
Ești în fiecare vers pe care-l scriu,
Iubirea-mi pentru tine-i ca un foc viu,
Arde fără încetare,
Trece peste orice bariere și hotare;
Tu ești scutul meu de apărare 
În clipele de disperare, dragul meu iubit,
Te iubesc, te voi iubi până la infinit!


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu