luni, 27 august 2018

Imperiul dragostei

Cot la cot, ca doi eroi,
Luptăm să cucerim 
Imperiul dragostei,
Suntem explozivi, intuitivi 
Niciodată parșivi,
Ne ghidăm după sentimente,
Comandăm regimente 
De emoții și de fiori,
Avem drapele cu fluturi și flori.

Tu mi-ești scut de apărare 
Eu îți sunt poartă de intrare în Paradis,
Focul dorințelor noastre e aprins,
Arde de ani de zile cu putere,
Nu ne-am pierdut timpul prețios 
Alergând prin ceață după himere;

Avem vise, idealuri îndrăznețe,
Vom rămâne împreună 
Până la bătrânețe,
Tu îmi vei da mereu binețe,
Eu am să-ți dăruiesc 
Iubire necontenită 
Din inima-mi neprihănită.

Cot la cot, ca doi soldați,
Trecem peste munți înalți, 
Peste zeci de baricade,
Punem paranteze și acolade 
Între noi și lumea întreagă,
Eu îți sunt dragă, tu îmi ești drag,
Iubitul meu cu suflet minunat;

Când sunt cu tine, 
Fiecare clipă e mirifică, 
Nu mi-e frică de nimeni, de nimic,
Chiar și când cad, datorită ție mă ridic 
Din orice prăpastie a durerii,
Tu dai sens vieții mele,
Frumosule cu ochi strălucitori
Ca stelele;

Lacrimi de bucurie cad 
Din ochii-mi calzi 
Când în privirea mea te scalzi 
Ca într-o mare de smarald,
Sufletul mi-l răscolești 
Când îmi spui că mă iubești, 
Că mă vrei în viața ta
Ca unică și ultimă iubire, 
Rază luminoasă de fericire;
Tu ești drumul meu spre împlinire,
Eu sunt calea ta spre nemurire.


Autor - Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire 


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu