miercuri, 29 august 2018

Iubite, vine toamna

Iubite, vine toamna 
Pe-același vechi poteci,
Se va așterne praful 
Pe rafturile din biblioteci, 
Vom scoate din teci cuțitele 
De tăiat fumul 
Când se va apropia Taifunul 
De tărâmul nostru de poveste;

Să dai de veste lumii 
Că încă ne iubim,
Că vrem să trăim 
Sub același acoperiș,
Nu ne vom ascunde în păpuriș
Când se va mai rupe 
Un arcuș de vioară 
În vreo seară tristă, fără stele,
Orice s-ar întâmpla, 
Vei rămâne iubirea vieții mele;

Frâiele fericirii noastre 
Sunt în mâinile-ți dibace,
Depărtarea, nu uitarea, 
Pe față și pe dos mă întoarce,
Inima mea nu tace, 
Bate cu putere, doar pentru tine;
Întoarce-te la mine, 
De pe meleagurile străine,
Vino degrabă,
C-o rază de soare în desagă
Și cu un fir verde de busuioc, 
Să ne poarte noroc.

Iubite, vine toamna 
Îmbrăcată în tafta
Purtând pe umeri 
Pelerina-i gri de catifea,
Să ieși în calea mea 
Când va ploua și va tuna,
Să iei umbrela dragostei cu tine,
Să-mi mângâi obrajii cu mâinile-ți fine,
Să mă strângi la pieptul tău 
Când va fi frig rău,
Să mă săruți cu patimă 
În clipele de disperare 
De va fi furtună mare;

Când copacii vor plânge, 
Sufletul  mi se va frânge, 
Când frunzele se vor usca,
Inima-mi va lăcrima 
De dorul primăverii,
Îmi va lipsi adierea zefirului,
Parfumul trandafirului 
Din Grădina Bucuriilor,
Dar dacă vei fi în preajma mea,
N-am să mai am nevoie de ceva,
Nu mă voi teme de nimic, de nimenea,
Fluturașul meu...

Cu tine zbor pe aripile iubirii 
Când vreau eu
Departe de durere și de chin,
Ești ramul verde de măslin 
Care-mi aduce pacea, liniștea, 
Ești drumu-mi drept spre Paradis,
Floare albă de cais din al meu vis.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu