joi, 30 august 2018

Am să te...

Am să încerc să nu te uit,
Te voi iubi din ce în ce mai mult,
Am să te divinizez, ca și până acum,
N-o să-mi stea nimeni în drum,
Voi trece peste orice bariere și hotare
Cu fericirea în buzunare,
Îți voi pune la picioare iubirea-mi mare,
Pe covoare de flori vei călca
Când ploi de stele vor cădea
Din cerul de opal
Peste apele limpezi de cristal
Ale oceanelor plăcerii,
Vom șterge cu buretele iertării
Clipele crunte ale durerii;

Curând ne vom întâlni
Pe Aleea cu nostalgii,
Tu îmi vei surâde, eu îți voi zâmbi,
Voi sta în brațele tale iubitoare
Cât vor fi raze strălucitoare de soare
Pe albastrul cer,
Nu-mi va mai păsa că timpu-i efemer,
Mă voi bucura de iubirea-ți minunată
Ca de un giuvaer
Pe care-l voi purta în sufletu-mi curat,
Am să te iubesc întotdeauna
Necondiționat.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu