miercuri, 15 august 2018

Ce m-aș face fără tine?

Nu știu ce m-aș face fără tine,
Iubirea ta îmi face și rău și bine,
Dorința mă ridică, 
Singurătatea mă doboară,
De nu ești lângă mine 
În fiecare zi și seară; 

Dorul de tine mă omoară puțin câte puțin,
Mi-agăț tristețea de-o ramură de măslin
Ca să-mi golesc inima de venin,
Sufletul îmi arde ca un foc,
Nesiguranța își face loc în mintea mea
Dacă nu te pot vedea.

Ce m-aș face fără mângâierea ta?
Sunt dependentă de ea,
Doar tu îmi încălzești inima
Când soarele pleacă spre apus;
Lacrimi mari de fericire 
Din ochii mei s-au scurs 
Când în brațele-ți iubitoare 
Prima dat’ m-ai strâns,
Lacrimi amare, vărs neîncetat 
Când tu iubite ești plecat;

Știu că mă iubești, că nu m-ai uitat,
Eu te păstrez în sufletu-mi imaculat
Ca pe o stea de diamant,
Ți-am jurat credință pe vecie,
Iubirea-mi pentru tine nu e o fantezie, 
E o făclie aprinsă care arde cu putere;

Tu ești singura mea avere,
Comoara inimii mele,
Ochii tăi ca două stele 
Sunt oglinzile în care mă privesc, 
Nu știu ce m-aș face fără tine, 
Prea mult te iubesc!


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu