miercuri, 15 august 2018

Aș sta

Aș sta mereu în brațele tale,
În miros de trandafiri și de portocale,
În pragul dimineții sau al serii,
La începutul primăverii,
Sau în mijlocul verii.

Aș sta un veac în umbra ta,
Nu te-aș lăsa să pleci din viața mea
Indiferent ce s-ar întâmpla,
Inima mea n-ar rezista
Dacă ai ieși din ea.

Aș sta ani întregi lângă tine,
Ți-aș face zilele senine
Și nopțile de vis,
Ne-am plimba de mână prin Paradis
De câte ori am vrea,
Cu drag, de mii de ori te-aș săruta.

De-aș locui pe strada ta
Salcâmii nu s-ar mai usca,
Ar ploua cu stropi de fericire
Peste a noastră unică iubire.

De m-ai găzdui în casa-ți mare
În fiecare iarnă
Ne-am bucura de soare,
Zăpezile s-ar topi când ți-aș zâmbi,
Pe cer n-ar mai fi nori cenușii.

Aș sta cu tine în fiecare clipă,
Aș face risipă de sentimente,
Ți-aș dărui toată iubirea mea,
De  m-ai primi în inima ta.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de amor






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu