vineri, 3 august 2018

Barca iubirii

Pe valuri uriașe de dor
Barca iubirii plutește ușor,
Un actor amator și o actriță
Frumoasă ca o garofiță,
Se sărută de zor;

Un nor negru rătăcitor
Traversează o mare de tăcere,
Un vaporaș de hârtie
Se apropie încet de țărm;

E ora de somn… Cuvintele dorm,
Eu vreau sa răstorn lumea 
Cu susul în jos,
Tu vrei să spargi clepsidra timpului,
Căci nu prea ne este de folos;

Fumul gros al neîncrederii 
Dispare în zare,
Fluturii fericirii evadează
Dintr-o colivie mare de oțel,
Emoții fel de fel ies la suprafață
Când apele tulburi ale tristeții 
Se dezgheață.

Privim în față… Asfințitul,
În partea stângă, 
O poză cu Pacificul,
Răsăritul e aproape, 
La câteva ore distanță,
Dar avem o restanță, 
Un examen de dat;

Îți arunci hainele pe pat,
Mă dezbraci de halatul de baie,
Stingi lumina din odaie,
O văpaie enormă se aprinde,
Inimile noastre-s flămânde de iubire;

Mâinile-ți tremurânde
Mă mângâie pe tâmple,
Simt că o să se întâmple ceva frumos,
Te privesc duios, las garda jos,
Îmi depun armele la picioarele tale,
Suntem personaje din povești ireale;

Plutind în aval, 
Ne lăsăm duși de val,
Navigăm prin vise, 
Pe oceane de cristal,
Tu, bărbatul ideal, 
Eu femeia cea mai bună,
Ne bucurăm de dragostea nebună
Care ne este stăpână.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de Amor


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu