joi, 16 august 2018

Primul pas spre fericire

Dansează cu mine iubite
În noaptea aceasta fierbinte,
Fă primul pas spre fericire,
Lasă-te condus de iubire;

Alungă tristețea la capăt de lume,
Lasă marea dezamăgirii să facă spume,
Ridică-te din prăpastia durerii
Căci ziua Învierii e aproape,
Lasă-ți inima să se adape
Din Oaza de iubire și de libertate.

Dansează cu mine prin lumi împărătești,
Spune-mi ca altădată că mă iubești,
Eu am să-ți spun glume și povești
Ca să te fac să zâmbești mai mult,
Nu vreau să te mai gândești la trecut,
Sufletu-ți frânt va fi vindecat curând.

Dansează cu mine iubite,
Adu-ți aminte de clipele frumoase,
De șoaptele mele duioase,
Lasă-l pe Amor să intre în inima ta,
Nu te ascunde după nicio perdea;

Ia-mă de mână, nu ezita,
Ascultă muzica iubirii din inima mea,
Dansează cu mine, nu sta pe loc,
Strânge-mă în brațe, sărută-mă cu foc,
E vreme bună de iubit,
De zboruri line spre Infinit.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de amor






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu