joi, 30 august 2018

Un gram de fericire

Azi n-a plouat, nici n-a tunat,
A fost o zi frumoasă ca tine,
Soarele cu razele-i blajine a răsărit în zori,
Câțiva nori albaștri au dispărut în zare,
Păsările migratoare
Au plecat peste hotare;

Azi, alt poem de dragoste
A prins culoare,
Lacrimi pline de sare
Din ochii-mi mari nu au mai curs,
Timpul nefericirii s-a scurs în tăcere,
M-am plimbat ca altădată
Prin livezile cu mere
Profitând de calda mângâiere
A vântului hoinar;

Azi, am primit în dar un gram de fericire,
Inima mi-a vorbit,
Mi-a dat de știre că nu m-ai uitat,
Sufletul îmi spune
Că te gândești la mine neîncetat,
Știu că mă dorești, că mă iubești
Cu-adevărat;

Azi n-a plouat, nici nu a fulgerat,
Mărăcinii dezamăgirii s-au uscat,
Podul de fier al tristeții s-a dărâmat,
Corabia speranțelor mele
Nu s-a scufundat,
Te iubesc mai mult ca niciodat’!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu