duminică, 12 august 2018

A fost iubire și va fi

În clipe crunte, de îndoială,
Îmi amintesc de ochii-ți negri
Ca de smoală,
De buzele-ți roșii, cărnoase, 
Ca două căpșuni gustoase;

În clipe triste, reci,
Te caut pe poteci neumblate,
Încerc să deschid 
Ușile blindate ale tăcerii,
Să sparg lacătele de oțel ale durerii.

În fiecare zi cu raze de soare aurii
Sap un tunel în mintea mea,
Culeg o floare de nu-mă-uita 
Și o pun în vechea-mi glastră,
Deschid o fereastră spre cer,
Privesc cu încredere spre viitor.

În diminețile nu prea senine, 
De dor și de amăgire pline,
Mă plimb cu gândurile în trecut, 
Încerc să mă ridic de prin ruine...
Mi-e dor de tine, de noi,
De clipele divine petrecute în doi!

În liniștea apăsătoare a serii,
Te caut în Caietu-mi cu memorii,
Ești în fiecare literă, în fiecare cuvânt,
Dulce balsam pentru sufletu-mi frânt.

A fost iubire… mai este încă
În inima-mi ce nu a împietrit 
Ca o stâncă,
Sufletu-mi bun și iertător 
Se-adapă dintr-un izvor nesecat 
Cu Apă vie;

A fost iubire și o să fie 
Cât voi trăi pe-acest pământ,
Sentimentele-mi profunde pentru tine
Nu se vor risipi în vânt;

De mâine, n-am să mai vărs 
Lacrimi de argint,
Am să te-aștept în pragul casei 
Zâmbind,
Căci știu că vei veni în curând,
Trandafirii din Grădina Fericirii 
Din nou vor înflori,
Sufletele noastre nu vor mai fi pustii,
Iubirea ne va aduce-n inimi bucurii.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de amor




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu