miercuri, 18 iulie 2018

Unu plus unu, nu mai fac doi

Și iar plânge vioara 
Când se apropie seara,
Vara e în toi, 
Frunza de trifoi e verde;

Și iar se plimbă lebăda pe lac
Când vreau să desfac 
Firul iubirii în patru,
Trebuie să improvizez scene de teatru:
Încerc să dărâm un zid invizibil, mare,
Să trec de ale tale hotare, 
Dar nu-mi răspunzi la nicio întrebare,
Privești senin în zare
Un stol de păsări călătoare;

Când ochii mei îi întâlnesc pe-ai tăi,
Gândurile-mi zboară în trecut
La un vis urât pe care l-am avut
Într-o noapte tristă, mai demult,
Când nu eram cu tine;

Și iar mă învinovățesc pe mine
De tot ce ni se întâmplă acum,
Stând în brațele tale calde,
La umbra unui nuc bătrân,
Simt al primăverii intens parfum,
Mi se face dor de floarea de salcâm;

Și iar suflă vântul nebun 
Prin sufletul meu bun, 
De ieri, albe tăceri s-au așternut 
Peste fiecare cuvânt de iubire;

Și iar trebuie să stăm 
Pe linia de plutire, 
Dar mai avem de străbătut 
Un drum greu dintr-o poveste,
Trebuie să urcăm pe creste de munți,
Să fim aproape de sfinți, 
Să cerem ajutor când inimile ne dor,
Căci amândoi avem nevoie de iubire;

Ne lovim adesea de dezamăgire 
Ca de o veche baricadă, 
Ne pierdem printre câteva rânduri
Puse între o paranteză și o acoladă; 
Și iar începe o sfadă între noi,
Iar unu plus unu, nu mai fac doi.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu