joi, 19 iulie 2018

Mai multă iubire

Ți-aș mai spune ceva
Dacă n-ai sta ca pe ghimpi,
Dacă te-ai mișca în doi timpi,
Dac-ai face mai multe mișcări;

Ți-aș aminti de ziua frumoasă de ieri,
Ți-aș da iar mângâieri și dulci sărutări,
Am face scufundări
În oceanele plăcerii,
Am șterge cu buretele clipele durerii;

Te-aș mai iubi ca prima oară,
Fără să te trag pe sfoară,
Mi-aș doborî 
Orice adversară de temut,
Aș lua cu împrumut 
O rază de aur din soare,
Aș pune-o în inima ta mare;

Când liniștea ar fi apăsătoare,
Ți-aș cumpăra un canar 
Și o privighetoare,
Să îți cânte la fereastră 
Din zori până-n noapte,
Să uiți de tristețe, de singurătate;

Ți-aș mai da câteva șanse
Dacă ai veni mâine la ora șase, 
Înainte de amurg, 
Căci nu vreau să mai plâng 
De dorul tău, iubitul meu;

Ți-aș da mai multă iubire
Dacă mi-ai umple inima cu fericire,
Dacă aș avea o împuternicire,
Sau un act semnat de tine,
În care să-mi promiți 
Că n-ai să renunți la mine niciodat';

Te-aș mai iubi așa cum ai visat
Pe malul unui timp uitat,
Pe un tărâm fermecat,
Ți-aș oferi clipe de neuitat,
Pe termen nelimitat.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu