miercuri, 18 iulie 2018

Cu Amor și cu Fericirea de mână

Dacă vei mai dori să îmi vezi ochii,
Dacă-mi vei mai dărui ca-n prima zi
Dragoste pură, intensă, 
Oprește lacrima rece, imensă,
Ce se prelinge pe obrazu-mi cald,
Adu-mi din călătoriile tale
O sticluță cu Mir de Nard
Și o crenguță verde, de brad.

Dacă salciei care adesea plânge
Trunchiul obosit i se va frange
Când va bate vântul 
Și va răscoli pământul,
Dacă-mi va pieri cuvântul de pe buze
În clipele confuze de rătăcire,
Să vii degrabă, să bați la ușa mea;

Dacă în inima ta, 
Mai ai un loc rezervat
Pentru iubirea-mi prețioasă 
Ca un diamant,
Vino neapărat pe Strada Fericirii,
Când trandafirii sunt în floare,
Căci va veni toamna cu ploile-i amare
Și nu vom mai vedea prea des 
Raze aurii de soare.

Dacă în sufletul tău mare
Mai există lumină pe a iubirii cărare,
Să mă primești în casa ta 
Când va veni iarna distrugătoare,
Căci vreau să am nopți odihnitoare
Și zile senine, fără suspine,
Alături de tine.

Dacă de mâine s-ar schimba ceva
În comportamentul tău, 
În mentalitatea ta,
Ai face un pas înainte 
Spre Drumul împlinirii
Pavat cu mii de petale de flori,
Tristeţile noastre 
S-ar preschimba în sărbători; 

Dacă ți-ai aminti 
Ce înseamnă fiori de dor
Am ajunge mai ușor în al nouălea cer 
Cu Amor și cu Fericirea de mână,
Am trece împreună 
Peste orice barieră sau furtună.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu