sâmbătă, 14 iulie 2018

Undeva, cândva, în trecut

Undeva în trecut,
Ne-am văzut, ne-am plăcut,
M-ai cerut, te-am cerut
De la bunul Dumnezeu;
Tu și eu, tot mereu
Ne-am iubit, ne-am dorit,
Am îmblânzit ura
Când am citit Scriptura.
Ne-am dat de-a dura,
Am făcut salturi uriașe,
În lupta cu răutatea
Am folosit răvașe,
În bătălia cu nedreptatea
Ne-am folosit de cravașe,
Mi-ai fost complice
Când am ucis cu alice
Durerea, amară ca fierea.

Cândva, în trecut,
Prezentul s-a așternut
Ca un covor în fața noastră,
Tu mi-ești fereastră spre viitor,
Eu îți sunt apă dulce de izvor,
Floare de nu mă uita;
Iubirea ta mi-e soare și lună,
Strună de chitară și de vioară,
Cântec divin,
Ramură verde de măslin;
Eu îți alin sufletul bun,
Tu umpli cu bucurie
Inima-mi curată
Ca o coală albă de hârtie.
De când ne-am cunoscut,
Tristețea s-a mutat la periferie,
Nu are nicio treabă cu noi,
Suntem doi lăstari de soi,
Iubirea noastră va înflori zi de zi.


💋 Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de Amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu