sâmbătă, 14 iulie 2018

Frumoasă e dragostea curată!

Mi-e inima plină de iubire,
Cu tine plutesc în neștire
Pe aripi de vis
Dintr-un capăt al lumii,
Până în Paradis;
Cu sufletul aprins de dor,
Privesc încrezătoare spre viitor
Pe geamul deschis din dormitor;
Tu-mi ești aer, pământ și cer,
Nu există grănicer, nici temnicer
Pe tărâmul din povestea mea,
Doar pentru tine-mi bate inima.
Ești cea mai strălucitoare
Stea dintre stele,
Îmi luminezi nopțile grele,
Iar zilele mi le înfrumusețezi
Când te furișezi în mintea mea
Ca să nu te pot uita.
Nimeni nu poate sta în calea iubirii,
Nu-i niciun paznic la ușa fericirii,
Închise-s porțile de fier ale tăcerii,
Săgețile durerii nu vor putea ajunge
În inimile-n care focul dorinței
Nu se va stinge niciodată,
Frumoasă e dragostea curată!


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de Amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu