vineri, 6 iulie 2018

Tu, eu... noi

În mine, în tine, inima bate la fel,
În lumea noastră
Iubirea nu ține de portofel.
Tu bei ceai de mușețel, 
Eu beau ceai de tei,
Amândoi avem aripi de porumbei.

Ochii tăi seamănă cu ai mei, 
Plini de lumină,
Eu sunt zarea ta senină, 
Tu ești muzica divină pe care o ascult 
Când sufletul mi-e frânt de dor,
Sau când fericirea oprește 
La vreun semafor defect.

Iubite, tu ești drumul meu drept,
Mereu dai dovadă de mult rafinament,
Ai suflet bun, ești frumos,
Tandru, inteligent,
Ambițios, perseverent...

Te ador! Ești pictor, actor, cantautor,
Creator de senzații unice, minunate,
Eu sunt avocat-apărător, 
Lupt pentru iubire și dreptate.

În grădinile noastre suspendate 
Răsar mii de flori fermecate
Ca-n visele colorate
Din zi sau din noapte,
Fiorii dragostei 
Sunt ca perlele sidefate 
Din mările învolburate.

Tu, eu... noi, întotdeauna doi, 
La rău și la bine,
Mergem pe poteci neumblate
Sau printre serpentine,
Până vom ajunge în final
Să ne împlinim același ideal,
Să ne trăim iubirea
Ca într-un basm aproape real.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu