vineri, 6 iulie 2018

Și iar...

Și iar se lasă seara,
Și mi-e dor de primăvara însorită!
Plouă peste margini de lumi,
Pe unele continente sunt furtuni,
Pe altele e arșiță
Săptămâni și luni la rând.

De dimineață m-am trezit zâmbind,
Azi noapte, am adormit 
Cu tine în gând,
Am citit scrisorile 
Pe care mi le-ai trimis, rând pe rând,
Îmi amintesc fiecare cuvânt,
Vocea ta răsună în mintea mea
Ca un ecou,
Iubirea e ca un halou, pe care-l văd 
Apropiindu-se din depărtare...

Și iar răsare în sufletu-mi mare
Un fir verde de busuioc,
Poate voi avea mai mult noroc
La pariul cu viața,
Dacă îți voi vedea iar fața
Voi uita de tot ce mă doare,
Răsăritul de soare va fi minunat
Alături de tine, dulce bărbat.

Tu ești al inimii mele împărat,
Strălucești ca un diamant
Pe cerul înstelat în miez de noapte,
Te simt tot mai aproape, 
Faci parte din universul meu,
Ești ca un curcubeu care apare
După multe clipe triste de așteptare.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu