joi, 5 iulie 2018

Când liniștea coboară peste noi

E-atât de bine lângă tine!
Tu-mi distrugi munții de suspine,
Ștergi lacrimile cristaline 
De pe obrajii-mi calzi,
Te scalzi în apele izvoarelor 
Mele curate,
Ca să te cureți de păcate.

Când clopotul iubirii bate
Îmi iei poverile grele de pe spate,
Te strecori în visele-mi de noapte,
Îmi dai sărutări nenumărate.

În zori de zi, în fața porții fericirii 
Te aștept să vii, 
Mi-aduci flori parfumate 
Și bomboane asortate,
La ora șapte, bem cafea 
Cu lapte și cu scorțișoară
Ca să uităm de viața crudă, amară.

E-atât de bine-n prag de seară
Când liniștea coboară peste noi!
Împărțim dragostea la doi,
Ne folosim de armele din dotare
Ca să evităm orice supărare;

Tu treci mereu cu tupeu 
Peste ale mele hotare,
Eu desenez adesea pe pieptul tău
Săgeata lui Eros, două inimioare,
O ancoră și-o barcă de salvare;

Ești țărmul meu frumos de mare,
Sunt răsăritul tău de soare,
Eu te iubesc cu ardoare
Tu mă iubești cu disperare;
Iubirea noastră e ca drobul de sare
Dintr-o poveste plină de culoare.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu