sâmbătă, 7 iulie 2018

Spre tine

Spre tine vin cu brațele deschise,
Căci îmi apari adesea-n vise,
Abia aștept să te văd,
În sufletul meu e prăpăd,
De când ai plecat spre miazăzi;

Mi-e gândul la tine în fiecare zi,
Te caut printre nostalgii 
La miezul nopții
Sau în pragul dimineții,
Când roua se pune pe flori...

Dacă ne-am întâlni mâine în zori,
Pe cerul iubirii n-ar mai exista nori,
Soarele ar răsări în inima-mi bună,
N-ar mai fi furtună în lumea fericirii,
Trandafirii nu s-ar mai usca în glastră
Dacă povestea noastră ar continua.

Spre tine vin, iubirea mea,
Așteaptă-mă în prag de seară,
Cum m-așteptai odinioară,
Cu brațele larg deschise,
Să ne iubim ca în povești, ca-n vise,
Acum, când focurile dorințelor 
Sunt aprinse
Și tâmplele nu ni-s prea ninse.


Autor ✍️  Crisastemis
Din Volumul - Aromă de Amor  





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu