sâmbătă, 7 iulie 2018

Spre răsărit, nu spre apus

Iubite, ți-am pus pe pernă 
Un buchet de viorele 
Albastre, ca lacrimile mele,
Mi-am pus inima
În căușul palmelor tale
Și sufletul pe tava ta.

Parcă-i otravă dragostea, 
Doare tare depărtarea, 
Se răzvrătește oceanul, 
Freamătă marea,
Pământul se cutremură, 
Copacii înfloriți se scutură,
Mi-e dor de gura-ți dulce 
Cu miros de zmeură!

Amintirile cu noi nu îmi dau pace,
Iubirea îmi întoarce viața pe dos,
Lumea viselor mele, e cu susul în jos.
Din lanțul gros al slăbiciunilor tale
S-au rupt câteva zale
Dar nu găsesc nicio cale să te întâlnesc.

Că te iubesc, o știi demult,
Când nu ești cu mine, 
Mi-e sufletul frânt,
Trebuie să lupt din răsputeri,
Să fac față multor încercări.

Parcă ieri ne-am întâlnit, 
În prag de asfințit,
Într-un sfârșit posomorât de toamnă,
Eu, eram o doamnă de poveste,
Tu, erai un tip cocoțat pe creste 
De munți înalți.

Uneori am fost frați de suferință,
Ne-am lovit adesea 
De-a noastră neputință,
Dar ne-am iubit cu bună știință,
În fiecare an ne-am făcut 
Câte o juruință.

De curând, mi-ai jurat pe cer și pe lună
Că vom rămâne împreună,
Eu am jurat pe vârtejul din furtună
Că între noi nu va exista minciună,
Mereu te-am luat de mână 
Și te-am dus spre răsărit, nu spre apus.

Ți-am spus de atâtea ori
Că ești cea mai minunată 
Floare dintre flori, bobu-mi de rouă, 
Lumina-mi din zori, 
Universul meu plin de culori...
Nici n-ai putea să măsori 
Iubirea-mi pentru tine,
Emoții, sentimente, în mine, 
Nu sunt prea puține.

Dacă mâine vei veni, 
Totul va fi ca înainte,
Ne vom spune cuvinte frumoase,
Ne vom da reciproc mai multe șanse,
Vom relua de la-nceput firul poveștii,
Care de-o vreme s-a întrerupt.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu