vineri, 6 iulie 2018

Speranță, vis, Orizont necuprins

Din ochii tăi, ca două mari văpăi,
Ajung scântei în ochii mei,
Ca o steluță de aur
Printre nori de argint,
Mă aprind și nu mă mai sting,
Trebuie să te ating, să te simt...

Tu ești lumina mea,
Până și florile pălesc în fața ta,
Ești prima și ultima iubire adevărată,
Poartă deschisă spre Paradis,
Speranță, vis, Orizont necuprins.

Umbra mea, e lipită de umbra ta,
Sufletul meu, e perechea sufletului tău,
În inima-mi curată te port mereu
Ca pe un erou din povești,
Sunt atât de fericită 
Când îmi spui că mă iubești!

În fiecare noapte, în dormitor,
Îmi spui șoapte duioase de amor,
Pe trupu-mi tremurând 
Se plimbă degetele-ți fine,
Traversăm munți, dealuri, coline,
Ștergem cu buretele zecile de suspine;

Gura-mi însetată, se-apropie de gura ta,
Călătorim prin lumi necunoscute,
Căutând senzații noi, plăcute,
Ne scunfundăm în liniștile absolute
Ca să uităm de suferințele brute.

În brațele tale calde mă adăpostesc,
Ca într-un Templu minunat, ceresc,
De fiecare dată când mi-e greu, 
Iubitul meu...
Nu-mi pasă ce se va întâmpla 
În viitor cu viața mea,
Dacă te am pe tine, 
Inima nu îmi va mai sângera.


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu