joi, 12 iulie 2018

Noi doi, Eros și o carte

Între A și Z, sunt destule litere,
Între noi doi, e o lume întreagă,
Dar dragostea ne leagă 
Cu fire nevăzute, de amândoi știute.

Tu tip frumos, rebel,
Ești bun, inteligent, fidel,
Uneori, ești prea vesel, 
Alteori, mult prea trist,
Ai suflet de artist de cabaret;
Ești conștient de talentele tale,
Nu scoți perle, ci cristale
Din gura-ți dulce cu buze catifelate,
Eșți uns cu toate alifiile, profesore!

În poveștile, sau în poeziile noastre
Sunt stele verzi, oceane albastre,
Un cer de azur, o mare de smarald, 
Un soare blând și cald,
Țărmuri cu nisipuri aurite, 
Câmpii și livezi veșnic înflorite.

În mintea poetei din mine
Sunt fantezii, raze de lună portocalii,
Pe drumul spre tine sunt serpentine,
Munți, râuri, văi, coline,
Amândoi călătorim 
Prin vise clandestine
Când vrem să ne simțim bine.

Tu folosești citate celebre, 
Expresii latine,
Eu folosesc paranteze, 
Emit noi ipoteze,
Vreau să mergem împreună 
La pomul lăudat,
Să nu ne mai blocăm 
În traficul aglomerat.

De la a vrea până la a avea,
Există a spera și a lupta,
Noi mai avem câțiva pași de făcut, 
Câteva trepte de urcat, 
Vom ajunge repede 
La punctul culminant.

Curând, va-ncepe 
Un spectacol facinant,
Te-am introdus 
În decorul meu mirobolant
Ca să te simți ca-n Rai, 
Dragul meu iubit de la Răsărit;

Ți-am spus Bine-ai venit în viața mea,
De când te-am cunoscut,
Te iubesc, de la pământ până la cer
Și mai departe... Între A și Z 
Suntem noi doi, Eros și o carte.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă De Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu