joi, 12 iulie 2018

Iubirea vieții mele

Iubește-mă așa cum te iubesc eu,
Fii răsăritul meu de soare
Ca să îți fiu lumină lină 
În nopțile magice de visare
Când vrei să mergem împreună
Pe-a fericirii minunată cărare.

Rămâi blânda-mi alinare
Ca să-ți rămân scut de apărare
În fața oricăror furtuni,
Iubește-mă profund,
Săptămâni, luni, și ani la rând,
Poartă-mă neîncetat 
În al tău suflet și gând.

Nu mă pierde printre amintiri,
Iubește-mă 
Din toată inima tfrumoasă,
Ca pe o melodie duioasă,
Sau ca pe Imnul Marii Uniri,
Fii stejarul veșnic verde 
Din grădina-mi fermecată 
Plină de magnolii și de trandafiri,
Șterge cu buretele uitării
Suferințele din trecutele-ți 
Triste iubiri.

Distruge zidul mare al tăcerii
Când nuferii răsar din ape tulburi,
Lacrimi mari, ca boabele de struguri
Nu vreau să mai cadă
Din ochii-mi care vor să vadă
Doar cele două străluciri de stele 
Din ochii tăi, iubirea vieții mele.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă De Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu