sâmbătă, 7 iulie 2018

Mi-e imposibil!

Mi-e imposibil să renunț la tine,
Iubirea ta îmi face bine,
Ești ca un medicament 
Luat fără prescripție medicală,
Mă bagi în boală 
Și mă vindeci totodată,
Nu te-aș da pe lumea toată!

Mi-e imposibil să rezist
Fără zâmbetul tău de artist,
Ochii tăi frumoși 
Sunt atât de luminoși!
Miroși a flori de primăvară,
Aș sta în brațele-ți calde 
Seară de seară,
M-aș cuibări la pieptul tău
De fiecare dată când mi-e greu.

Tu știi că Dumnezeu 
Ne-a binecuvântat iubirea
Când a văzut strălucirea 
Din ochii mei,
Tot El ne-a dat aripi de porumbei
Ca să putem zbura,
Să fim aproape de Împărăția Sa.

Mi-e imposibil să renunț
La tot ce ne-a legat cândva,
Nu pot să mă ascund 
După nicio perdea,
În inima mea, doar tu ai loc,
Iubirea-i ca un foc nestins
În sufletu-mi aprins de dor...
Mi-e imposibil să cobor 
Din sferele înalte ale unui Univers
Care dă vieții și fericirii mele sens!


Autor ✍️ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de Amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu