sâmbătă, 7 iulie 2018

Foaia de parcurs

Ochii tăi, ca două stele
Strălucesc în nopțile senine,
Degetele-ți fine de pianist
Mi-au șters de pe obraji adesea
Lacrimile de ametist;

Trupul tău de zeu neînfricat
E îmbrăcat în straie de lumină,
Ești ca o mină de aur,
Scumpul meu tezaur.

Când nu ești lângă mine, 
Mă rătăcesc prin gânduri,
Îmi invadează mintea 
Sutele de cuvinte, zecile de rânduri 
Pe care mi le-ai scris anul trecut,
Când sufletul ți-era abătut.

De curând, Trenul fericirii a trecut,
Dar nu a oprit în stația mea,
Fără tine viața e grea, 
Mă doare inima că nu te pot vedea!

Soarele pleacă încet înspre apus,
Ți-am spus că te iubesc nespus?
Tu ești foaia-mi de parcurs 
Pe care o bifez în fiecare zi...

Cu tine în vise,
Intru pe porți deschise,
Merg pe drumul iubirii 
Cu viteze nepermise,
Zbor peste munți peste câmpii,
Ca-n ale mele nevinovate poezii;

De-ai ști ce dor îmi e de tine
Ai veni îndat' la mine,
N-ai mai sta o clipă pe loc,
Ai face parte iar din al meu joc,
Căci doar eu îți port noroc!


Autor ✍️ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu