marți, 24 iulie 2018

Mi-ai fost, ți-am fost

Mi-ai fost soare, ți-am fost stea,
Mi-ai fost umbră, am fost lumina ta,
Mi te-am pictat în suflet, 
Alături de Amor,
Tu m-ai închis în gândurile tale
Să-ți fiu alinare în nopțile de jale
Și-n zilele de dor;

Mi-ai fost izvor, ți-am fost fântână
Cu apă limpede bună,
O dragoste nebună am trăit 
Ca în filmele frumoase, de demult;

Când am evadat de pe pământ 
Ai fost al meu astronaut,
Am ajuns pe Jupiter, pe Lună,
De câte ori am vrut;

M-ai creionat în mintea ta
Ca pe o floare de nu-mă-uita,
Mi-ai pus petale de trandafiri în cale 
În iernile geroase, infernale
Când ningea cu fulgi mari de tristețe 
Într-un capitol din povestea mea.

Am împărțit dragostea la doi
În toamnele cu ploi banale,
Am coborât de la deal la vale,
Ne-am cațărat pe munți înalți
În primăverile minunate, ireale;

În verile de vis, am fost în Paradis,
Am navigat pe mări de smarald,
Ne-am bucurat de soarele blând și cald,
Am prețuit iubirea ca pe un diamant,
Am trăit ani buni din viață 
Într-un decor mirobolant.

Mi-ai fost talisman,
Ți-am fost trifoi cu patru foi,
Ne-am purtat noroc reciproc;
N-a fost un joc iubirea noastră,
A fost și e zare senină albastră,
Cântec de pasăre măiastră,
Orizont nemărginit, 
Drum drept spre Infinit.

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu