vineri, 20 iulie 2018

Dacă te-aș pierde

Dacă tu ai dispărea,
Dacă te-aș pierde pe undeva,
Aș pierde o parte din mine,
Aș mai avea puține ore de trăit;

De n-ai fi frumos
Ca un răsărit de soare,
Și n-ai avea
O inimă caldă, mare,
De-ai locui la mii
De kilometri depărtare,
M-aș usca de dorul tău
Ca o floare de tei,
Aș fi strivită pe alei
De pașii grei
Ai timpului grăbit;

Dacă nu te-aș fi iubit
Atât de mult,
De n-ai fi fost
Atât de talentat, de cult,
De nu mi te-ar fi scos
În cale soarta
N-aș mai fi putut deschide
Poarta nemuririi
Cu cheia de aur a fericirii.

De nu ți-ar fi buzele roșii
Ca trandafirii mei din glastră,
Mi-ar fi inima albastră,
N-aș mai avea pe cine să sărut
Noaptea, înainte să mă culc,
M-aș trezi în zori de zi
Cu sufletul plin de durere,
De n-ai fi dulce,
Ca un fagure de miere.

Dacă tu ai dispărea,
Ar dispărea și lumina
Din privirea mea,
Ochii mi-ar lăcrima,
Inima mi-ar sângera,
N-aș mai putea să zbor
Sau să plutesc
În jurul globului pământesc;

De n-ai însemna totul
Pentru mine
M-aș ascunde într-un colț
De lume,
N-aș mai pune dragostea
Pe primul loc,
Viața mi-ar fi
Doar un joc de noroc,
Nu mi-ar mai păsa
Ce s-ar întâmpla cu ea;

Dacă tu ai dispărea,
Dacă te-aș pierde pe undeva
Ca pe-o batistă parfumată,
N-aș mai iubi pe nimeni,
Niciodată.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Aromă de Amor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu