luni, 30 iulie 2018

Mai mult de o eternitate

Frumos mai ești iubite, 
În serile de vară 
Când plouă cu stele-albastre 
Din privirea ta!
Buzele-mi roșii, 
Ca cireșele coapte,
Nu pot rezista 
În fața buzelor tale catifelate;

În miez de noapte,
Ne sărutăm cu patimă, în tăcere,
Profitând de calda mângâiere 
A vântului hoinar,
Trecem împreună 
Peste-al emoțiilor hotar;

Inimile noastre dansează 
Pe muzica divină a iubirii,
Tu îmi ești rază de lumină, 
Eu îți sunt colină pe care urci
Când vrei să ajungi aproape de cer;

Sufletul meu îți e prizonier,
Iubirea ta, de la-nceput m-a acaparat,
Spinii dezamăgirii demult s-au uscat,
Te-am iubit întotdeauna 
Necondiționat;

Iubitul meu drag, 
Tu ești corabia cu catarg 
Cu care navighez când vreau 
Pe mări și oceane îndepărtate,
Inima mea, doar pentru tine bate,
Te voi iubi mai mult de o eternitate.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu