vineri, 27 iulie 2018

Iubire nesfârșită

Iubire nesfârșită 
Din inima-mi neprihănită,
Gânduri frumoase, cuvinte duioase,
Petale albe de crini, sute de trandafiri
Am să aștern în calea ta, 
Minunată stea
De pe cerul vieții mele;

Aripi de rândunele am să desenez
Pe scena unde vreau să dansez 
Valsul iubirii cu tine,
Lacrimi cristaline nu vor mai curge,
Nu voi mai plânge, nu voi mai suspina 
În nicio poveste sau poezie de-a mea.

Iubire până la Infinit,
Dragul meu iubit,
Am să-ți dăruiesc o viață întreagă,
Nu pot renunța la gura-ți dulce 
Ca o acadea; Când te văd în fața mea
Depășesc limita vitezelor permise,
Alerg cu tine prin vise
Când luminile-s aprinse în Univers,
Țin ferestrele închise în inimioara mea
Ca să nu mi te fure cineva.


 Autor - Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de amor


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu