sâmbătă, 21 iulie 2018

Dragă Aline…

În fiecare zi mi-e dor de tine,
Chiar și atunci 
Când ești lângă mine 
Simt că mă topesc 
La fel ca o lumânare 
Din dragostea mare 
Pe care o simt
Pentru tine, dragă Aline;

Doar iubirea ta poate să aline 
Sufletul meu zbuciumat,
Frumos băiat cu păr cârlionțat
Ca valul înspumat de mare,
Ești așa cum te-am visat,
Înțelegător, galant, șarmant,
Semeni cu prințul adorat 
Din povestea cu zânele 
Care și-au făcut palat
Pe un tărâm fermecat,
La margine de lume;

Tu Aline, crai bălai, 
Haiduc cu mii de cai putere,
Ești ca o carte plină de mistere,
Nu pot să te citesc 
Așa cum vreau eu,
Nu pot să dezleg tainele
Iubirilor tale vechi, efemere,
Dar pot să-ți garantez 
Că sentimentele mele 
Sunt sincere, curate,
Cu tine vreau să fiu 
Până la moarte.

În ochii tăi verzi, ca marea de smarald,
Mă scald ca într-un ocean de fericire,
Doar tu îmi dai izbăvire de chin,
Ești ca frunza de măslin,
Mereu aduci pace și bucurie 
În lumea-mi agitată creionată în tuș;

Ca un arcuș de vioară ești uneori,
Îmi îndulcești viața amară,
Îmi alungi din suflet orice povară,
Distrugi păturile negre de nori 
De pe cerul iubirii, când sunt supărată;

Aline, perlă rafinată,
Ieri, am cumpărat o hartă 
Pe care am să bifez 
Locurile pe care vreau să le vizitez
Cu tine de mână,
Băiat cu inimă bună;

Între noi nu va exista minciună,
Nicio buruiană, nicio mătrăgună
Nu va crește în grădina inimii mele,
Iubirea va fi cea mai parfumată floare,
Plină de grație, de splendoare,
Tu vei rămâne steaua-mi de aur 
De la Răsărit... Univers, 
Soare și Lună, albastru Infinit,
Te-am iubit, te voi iubi necontenit!

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu