miercuri, 4 iulie 2018

Ca în poveștile ireale

S-a dărâmat un munte de tăcere,
S-a mai distrus o parte din durere,
Un râu de lacrimi a secat,
Un continent s-a apropiat de altul,
Eu am făcut saltul în brațele tale,
Tu m-ai întâmpinat 
Cu vin dulce în pocale,
Am dansat pe muzici de țimbale
În picioarele goale,
Ne-am plimbat 
Prin livezile cu portocale,
Am trăit clipe ideale
Ca în poveștile ireale,
Fără de sfârșit.

Un pod de sentimente 
S-a construit
Între Apus și Răsărit,
Iubirea a venit pe nepusă masă,
M-ai întrebat dacă vreau 
Să-ți fiu mireasă
Și eu am acceptat imediat;
M-ai luat cu tine pe un tărâm minunat
Pe care n-aș fi crezut 
Că am să calc vreodat',
Am colindat prin alte galaxii
An după an, noapte și zi...

De-ai ști ce fericită m-ai făcut
Când ai prefăcut iarna în vară
Și toamna în primăvară!
Când destinele noastre s-au unit,
O floare rară a răsărit subit 
Într-o grădină fermecată
La margine de Infinit,
Zidul tristeții s-a năruit,
Incertitudinea s-a risipit ca fumul,
Taifunul suferinței a dispărut.
De când ai apărut în viața mea
Lumea mi se pare mai frumoasă,
Inima mi-e voioasă, sufletul împlinit,
Dragul meu iubit!


Autor ✍️ Crisastemis 
Din Volumul - Aromă de Amor 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu